Tuesday, September 8, 2009

Naim Raya

Projek menyelongkar okeh....


Dapat dah wayar handphone Tok Wan Naim nih....


Dan lagi.......suka sangat main kipas angin, kitorang terbalikkan, so tak terbalik la kipas tu


Sembang apa agaknya dgn ayah ye


Merangkak dgn lajunya, malas nak jalan ni....


Letak dalam besen ni....



Gambar masa balik kg umah Tok Wan Naim merangkap mak saya. Ni bukan cite selamat hari raya k. Tapi Naim yang raya main kat umah tok wan dia, selongkar semua barang, maklumlah banyak barang kat umah tu, kat umah saya memang dah simpan sume barang perhiasan nih termasuk vase tempayan besar kesayanganku tu, simpan lama nih, sebab lepas ni nak beranak lagi, bila dah kuarkan pasu tempayan tuh, dah jadi barang antik dah agaknya he he. Budak kecik Naim ni semua benda nak main.....iskkkkk

3 comments:

iedaLUVsham September 8, 2009 at 10:00 PM  

wakakak!!! abis sume dia selongkar, masuk2 dlm besen lagi, cute lah ;)

atty's September 9, 2009 at 1:35 AM  

amboi naim...raging mummy dia ..

Alinlai September 9, 2009 at 1:47 AM  

bagus gak anak lasak macam ni... slim mak dia ke ke ke...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP