Monday, June 8, 2009

Naluri seorang ibu

Naluri keibuan saya tersentuh, saya pernah melaluinya, saya pernah merasainya......

Ketika di wad bersalin, sedang menjlnkan tugas tidak rasmi, sebagi pegawai aset hospital, memeriksa aset2 kerajaan, saya berpeluang mendengar tangisan seorang bayi comel, melihatnya yang penuh darah, mengeliat, wajahnya begitu tulus dan suci, saya memandangkan dengan penuh keterujaan, sehingga saya lupa ada orang lain yang lebih teruja, yang bersiap sedia untuk mengazankannya....

Saya pernah melaluinya, teringat ketika saya melahirkan Naim Hamzi, memerah tenaga....bersyukur dengan anugerah Allah....sekarang dah pandai macam2 budak kecik tu. Dah faham saya cakap apa, walaupun tak pandai cakap balik, dah pandai buat bye2, tepuk-tepuk, sayang ummi, n sangat excited kalau bawak dia g jalan..

Oh ye...sangat banyak gambar untuk dikongsi, belum sempat utk diupload lagi...so tunggu.............

1 comments:

Gieyana June 8, 2009 at 2:06 AM  

ok..upload cepat2 taw...nk tgk picture awak plak!hehehe

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP