Saturday, November 7, 2009

The Red Warrior


The Red Warrior Junior







Cite ni kena hapdet mlm ni jugak, nanti basi lak. Masa hapdet ni, neg sembilan dh 1 n kltn 0, saya mmg tk minat bola tp doa gak kelantan menang he he.
tgk tu en somi kemain semangat...he he

7 comments:

honeylanz November 7, 2009 at 6:24 AM  

n9 dah mendahului? cian lak kt mr.hubby yg tgh bersorak kt bukit jalil tuh :p

Norry November 7, 2009 at 7:19 AM  

Tu la, dah kalah 1-3, seb baik Indra Putra gol gak satu, takde frust menonggeng...

As November 7, 2009 at 8:05 AM  

amboi penyokong setia kelantan
chaiyok...chaiyok

h4ni3 November 7, 2009 at 9:44 AM  

semangat sungguh naim.. siap pakai baju merah tuu.. hehe.. comel!

yatie chomeyl November 7, 2009 at 7:27 PM  

sedih2x kelate kaloh tapi takper r, leh masuk final pung orait doh

e.l.i.s.s.m.i.e November 8, 2009 at 5:15 PM  

x po laa kaloh..pasni leh cubo lagi sapa bene :)

alyyani November 8, 2009 at 7:36 PM  

waa tgk kat umah pun pakai baju merah gak.. mmg betul2 sokong ni. tapi takpela, kot next yr bole pakai lg ke & menang pulak :D

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP