Thursday, October 8, 2009

Gi Beraya


Tengok Naim tu...suruh dia senyum pandai lak wat senyum cam tu


Hehehh...tajuk je gi beraya...tapi gambar kitorang je kat umah...tak sempat ambik gambar masa gi open house tu....

Lama tak masuk gambar ummi Naim kat sini kan....he he

Oh ye....2-3 hari ni Naim tak sihat, demamla, asyik nangis je....malam pun asyik nangis, sampai saya pun jadi tak sihat asyik tak cukup tido...sabar..sabar....

3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e October 8, 2009 at 9:41 PM  

alahai..kesiannya..moga naim cepat sembuh :)

alyyani October 8, 2009 at 9:42 PM  

eh yela, gmbr kt umah je ek. biru nye dinding umah korang. mesti terasa tenang je bila masuk umah kan? mmg naim pandai senyum bila amik gmbr sebab tau ummi dia suka sgt amik gambar.

skang mmg musim demam la, ramai dgr yg demam ni. nia lak batuk2. tp tak demam. mam nia yg demam. huhu.. take care ye.. harpa naim cepat sembuh..

As October 11, 2009 at 11:02 PM  

Naim pun x sihat ya...
sian dia... sama la cam my Aqeel... asyik sakit jer... maybe cuaca kot... skang ni ramai yg x sihat....
pandai naim pandang camera....

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP